Strona Główna

Aktualności

Dotychczasowi bezrobotni już w pracy!

- Zapowiadałem godnie reprezentować w Senacie RP Południowe Podlasie i dbać o interesy jego mieszkańców -  mówi senator Grzegorz Bierecki - Call Center,  ta nowa inwestycja, nowe miejsca pracy, są realizacją tych zapowiedzi.

1 lipca podjęło pracę 30 osób, docelowo będzie ich 100.

1 lipca br. w Białej Podlaskiej  rozpoczęło działalność  Centrum telefonicznej obsługi klienta Towarzystwa Finansowego SKOK S.A. Przedsiębiorstwo  powstało w konsekwencji  współpracy  z Fundacją Grzegorza Biereckiego „Kocham Podlasie”, której jednym z nadrzędnych zadań jest  stymulowanie inicjatyw gospodarczych i rozwój regionu. - Zapowiadałem  godnie reprezentować w Senacie RP Południowe Podlasie i dbać o interesy jego mieszkańców -  mówi senator Grzegorz Bierecki - Call Center,  ta nowa inwestycja, nowe miejsca pracy, są realizacją tych zapowiedzi.

Rekrutacja pracowników odbywała się w porozumieniu z bialskim  Powiatowym Urzędem Pracy i jest kontynuowana. Do końca roku w Call Center znajdzie pracę kolejnych 70 osób. Trzydziestka obecnych pracowników, podzielona na grupy,  odbyła wcześniej miesięczne szkolenie w Białej Podlaskiej i Gdańsku.

- Na twarzach uczestników szkolenia w Gdańsku widziałam entuzjazm, tremę, radość, ale chyba i odrobinę zazdrości o warunki, w jakich pracujemy – wspomina  Ewa Bereśniewicz – Kozłowska, prezes zarządu TF SKOK S.A. - Nie spodziewali się zastać porównywalnych w Białej Podlaskiej. Cieszy mnie ich miłe rozczarowanie.

Bialskie Centrum telefonicznej obsługi klienta będzie największą tego typu placówką systemu SKOK w Polsce. Drugiego dnia po rozpoczęciu działalności mieliśmy jednak okazję przekonać się, że nie ma tu typowej dla rozruchu prowizorki czy improwizacji.
Pełen profesjonalizm i przestrzeganie procedur. Wstęp do Centrum uzyskaliśmy po identyfikacji i zgodzie gdańskiej centrali TF SKOK. Pozwolono nam co prawda zerknąć do sali operacyjnej, ale po chwili bardzo grzecznie i równie stanowczo wyproszono nas na rozmowę do salki konferencyjnej.

  – Ludzie nie są wylewni  - mówi Agnieszka Ryba, kierująca bialskim Call Center -  Dopiero poznają się między sobą, to przecież ledwie drugi dzień ich wspólnej pracy. Są trochę stremowani, speszeni obecnością panów, ale –przede wszystkim – bardzo szczęśliwi. Oswajają się z nowym dla nich otoczeniem i specyfiką pracy, bo to już nie trening, nie szkolenie, ale zwykła, codzienna praca.

W tych ostatnich słowach nie brzmi jednak znużenie, ale…radość. Nie doceni smaku pracy ten, kto wcześniej nie zaznał goryczy bezrobocia.

Towarzystwo Finansowe Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo – Kredytowych (TF SKOK S.A.) z siedzibą w Gdańsku jest firmą świadczącą usługi dla podmiotów działających na rynku finansowym (bankomaty, karty płatnicze, bankowość elektroniczna),  analizy i wytwarzania oprogramowania,  przechowywania i przetwarzania danych, call center oraz szeroki wachlarz usług wspierających działalność biznesową swoich Klientów. Od maja 2008 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Autor: Piotr Frankowski, Tygodnik Podlaski

powrót...